maanantai 17. lokakuuta 2011

Okei, mulla on hyvä syy miksen oo kirjoitellut tänne, oon taistellu tän koneen kanssa koska se ei suostu lisäämään kuvia eikä äänetkää enään toimi. Krisun mukaan oon kuulemma onnistunu poistamaan koneen omien kaiuttimien ohjelmoinnit hehheh... jee hyvä minä, elektroniikan ihmelapsi ! 

Nyt kuitenkin vihdoinkin saan vähän postailtua ja tuli tänää pari kuvaakin napsastua kun ulkona oli aikas kivan syksynen ilma! :)
Olin tosi laiska aamusta saakka enkä jaksanut edes aamupalaa syödä joten pyöräilin mummille syömään (suunnitelmissa tehdä sama huomenaamulla..) ja olin sitten siellä koko iltapäivän kun en jaksanut kotiinkaan päin lähteä polkemaan vaikka piti käydä Terhilläkin mutta se nyt jäi.....





Huomenna pitäis mennä Marian ja parin sen kaverin kanssa keilaamaan, jee :)
Eipä muuta tällä kertaa, heippatihei ! :)

tää kuvaa tän päivän tunnetta:
http://www.youtube.com/watch?v=QhMkUaD2npM

1 kommentti:

Kommettia: